środa, 26 września 2018

Bąbel

Cześć Bąblu, tu mama. Ja Cię proszę siedź Ty grzecznie tam w brzuchu mym. Niech ten CUD co się zdarzył trwa, tak jeszcze z 8 miesięcy. Ja Cię błagam Ty tu mi takich numerów jak ten dzisiejszy nie wyczyniaj. Siedź grzecznie rozwijaj się prawidłowo pokaż się na monitorku wraz z bijacym serduszkiem.

Ja rozumiem, że może chciałbyś pobaraszkować ze starszym Aniolkiem w niebie Ale Ty więcej radości nam sprawisz będąc tu z nami żyjąc tu w ziemskim życiu A z Rodzeństwem i tak kiedyś się spotkasz, jak i ja mama jego.

Aniolku starszy pilnuj młodszego rodzeństwa by grzecznie siedziało i się tu urodziło.

My Rodzice Cię Bąblu bardzo prosimy zostań z nami tu.

Panie Jezu, Matko Boża,  św Rito, św Joanno Molla, św Józefie i Wszyscy Święci, błagam Was o CUD by mój Babel tu z nami Rodzicami został by żył życiem ziemskim.

Boże mój nie wystawiaj mnie na taką straszną kolejną próbę. Zlituj się nade mną,  nad nami Rodzicami.

Ciężko mi to przechodzi przez usta i myśli Ale Bądź Wola Twoja Jezu Mój. Ufam Tobie ze chcesz dla nas dobrze ze wysluchasz moich błagań....

Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz