czwartek, 19 sierpnia 2021

ulewa mi się

Purpura, a gdzie jest to?
Purpura, a czy kojarzysz tamto?
Purpura, jak zrobić to.....

A w szafach teczki segregatory wszelkie statystyki tylko trzeba sięgnąć sprawdzić zagłębić się w temat poświęcić czas....

Ale lepiej zadzwonić, nawet do Purpury przebywającej na chorobowym.... bo po co się wysilać... bo Purpura na pewno wie.

A czemu Purpura w ogóle jest na l4... bo się jej zdrowie posypało, I fizyczne, I psychiczne- bo za dużo wszyscy na nią włożyli... bo Purpura zrobi naj...lepiej, I po co inni mają się zmęczyć?
Ale do narzekania o niskiej płacy i o checi podwyżki to pierwsi... 
Brać kasę i wysługiwać się innymi. Robić czyimiś rękami... 
Każdy pracuje, każdy ma swoj zakres obowiązków, każdy dostaje wynagrodzenie, niech się ten każdy nauczy pracować bez Purpury i odpowiadać sam za siebie 

A jak tak dzwonią z pierdołą to widać jaki mają szacunek do człowieka 

Czara goryczy się przelała 

Mam dosyć. I nie chce mi się już ratować całego świata. Bo mnie nikt nie uratuje, a jak ja się potknę to hymm czy ten Każdy który patrzy by jego kieszeń była pełna poda mi rękę?

A może by tak zmienić pracę?
Odpocząć od tego nie umiem nie potrafię Purpura zaradzi...
Rozważam to co raz bardziej...
Czas pokaże 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz