wtorek, 8 sierpnia 2006

cała w proszku...

tak, dokładnie! jestem jeszcze CAŁA w proszku!!!
zakupy się udały :) :) :)

dziś uczyłam się ciepliwości..... czekajac na swoją kolej u dentysty. tak, tak, u dentysty też można uczyć się cierpliwości!!! siedziałam od 14.20 a weszłam dopiero o ok 17.15!!! czemu tak dlugo??! bo Pani dentystka każdemu poświęcała jakieś 40 minut. a kiedy już przyszła moja kolej to zobaczylam dlaczego to tak długo trwa!! bo ów Pani dentystka misi to jabłko zjeść, to ciastko, to kawy, herbaty się napić.... :P bleeee
no i przez tą dłuuuugą wizytę w poczekalni do dentysty nie poszlam do banku!!! a jutro o 7.20 mam autobus!! mam nadzieję, że we Wrocławiu w moim banku będę mogła wyciągnąć pieniądze bez problemu, bo np w Warszawie jak jestem to jest problem, bo niektóre banki nie posiadają takiego czytnika do kart.... bo mam taką kartę jak do bankomatu.... a niestety o wyrobieniu karty do bankomatu zawsze zapominam.... :/
no a poza tym muszę się jeszcze dokończyć pakować, bo jeszcze mi trochę zostało. ;)
a więc mój plan na najbliższy czas tak się przedstawia:
* jutro o 7.20 wyjeżdżam do Wrocławia
* przez czwartek tam jestem, i piątek i...
* ....w piątek wieczorem, o 19, wyjeżdżam wraz z kuzyna żoną i ich dzieciaczkami ( ich cała rodzina jest we Wspólnocie Hallelujah -> tam z boku, w linkach jest adres tej Wspólnoty) nad morze na rekolekcje do Jastrzębiej Góry.
Pierwszy raz jadę na inne rekolekcje niż z oazy. No bylam na tych u Sióstr rekolekcjach, ale chodzi mi o dłuższe wyjazdy. Ale mam nadzieję, że będzie bardzo miło. na pewno. :) :) :)
no wiec stamtąd wróce koło 22 sierpnia.... więc dopiero pod koniec sierpnia skrobnę jakąś notkę.
ok. na dziś koniec, już późna pora, a ja jeszcze muszę trochę popakować rzeczy. na szczęście już napisalam sobie co mi jeszcze potrzeba :)
a więc życzę Wam wszystkiego dobrego na resztę wakacji i do zobaczenia pod koniec sierpnia. :)
buziaczki :*
<><

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz