wtorek, 2 października 2007

kilka słów po długiej przerwie

Witajcie!!! :)
Wróciłam do domu już jakiś czas temu.
Wakacje skończyły się.
Szkoła już się zaczęła; kolejny rok... - to już czwarty! Jejku, tak szybko leci ten czas!!! Jeszcze nie dociera to domnie, że już jestem za połową studiów. Teraz mam trudne zadanie do zrealizowania.... - a mianowicie muszę wymyśłić sobie temat pracy magisterskiej, a to wcale nie jest takie proste!!! Myślę już na ten temat przez całe wakacje, i póki co nadal nie wiem; ale może jakoś coś wymyślę.

Co tam jeszcze u mnie słychać? - Hm....

W moim zewnętrznym życiu nic się nie zmieniło. Nadal mieszkam tam gdzie mieszkałam, robię to co do tej pory robiłam. Wszystko po staremu.

W wakacje opiekowałam się dzieciakami mojego rodzeństwa. Jakby te wszystkie mojedni policzyć podczas, których się nimi zajmowałam to wyjdzie około miesiąca! ;)

Byłam na rekolekcjach, nawet dwa razy.
Najpierw na "dwójce" w Ochotnicy Dolnej, a potem na ORA w Częstochowie.
Hm... dużo mi dał ten czas - święty czas.
Powiem jak: jeśli chodzi o to moje wewnętrzne życie, które przekłada się na to jak funkcjonuję wśród ludzi, co myślę, jakie mam nastawienie do świata, ludzi, do samej siebie i swojej przyszłości, to ten czas rekolekcji spowodował w moim życiu zmiany. Tak, zmieniło się coś w moim myśleniu apropos pewnych spraw.... ale o tym innym razem.

Ale czas wakacji, czas rekolekcji minął i znów trzeba było / trzeba umieć wrócić do rzeczywistości. A ta nie jest taka piękna, jakby się mogło zdawać.... - Niby to oczywiste, a jednak wciąż trudne do przyjęcia.
Niektórym trudno uwierzyć, że od czasu wakacji potrafiłam się tak zmienić... Najpierw na lepsze, a teraz na gorsze... Ciągle ludziom wydaje się, że wiedzą lepiej co jest dla mnie dobre!!!.... Nikt mnie nie zna! Nikt tak na prawdę nie wie czego ja chcę, czego pragnę... do czego dążę!!!!....
Heh, takie to chore jest! - ale nie chcę póki co o tym pisać; może kiedyś tam, przy innej okazji.

No, więc póki co ja kończę tą notkę.
Odezwę się, jak będę czuła taką potrzebę :)

Serdecznie Was pozdrawiam!!!
Gorące buziaki posyłam!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz