wtorek, 8 listopada 2016

Czy też odczuwacie to ze czujecie się niesamowicie samotni w swoich rodzinach środowisku wśród bliskich... tak mega bardzo samotni.

Ciągle się staram zabiegam chce jak najlepiej.
Ale chyba już przesteje mi się chcieć

Chyba najwyższy czas odpuścić. Bo przecież po co robić coś wbrew sobie, skoro się nie czuje tego?

Niech się inny postarają. Niech pokażą że w tym całym pędzie życia do lepszego jutra, zależy im na MNIE.
Że nie jestem tylko meblem trofeem bądź kimś kto od zawsze był jest i musi być

Ja żyję. Ja mam uczucia. Ja czuję się samotna wśród swoich,  w moim życiu.
Czuję się bardzo źle. jakbym była tylko wtedy kiedy jest po innych myśli, kiedy mam być w życiach osób tylko według ich zasad, gdzie nie patrzą na moja duszę.

Ja ciągle musze ustępować, być rozważna itepe... więc mówię, że już mi się nie chce. tego wszystkiego trzymać. Niech inni pokażą, potrzymaja, postarają się.

No dalej, do dzieła. a ja sobie odpoczne

...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz