wtorek, 17 stycznia 2006

pisanie bloga to nie taka prosta sprawa ;)

Witam!
ojoj! pisanie bloga to nie taka prosta sprawa... jak rozgryzę to wszystko to wypełnię pozostałe okna...tzn.:"O mnie" i "Polecam" ;) to jest mój pierwszy blog, więc proszę wybaczcie mi. Mam nadzieję, że szybko rozpracuję jak to wszystko sie robi ;) Muszę mieć więcej czasu...bo teraz za bardzo nie mam go, gdyż muszę się uczyć ;))
Hm...nie wiem jaką formę przybierze ten blog i co z tego wyjdzie...
Stoworzyłam go głównie by spisać w nim moją przeszłość, która jest obecnie zapisana na kartkach moich pamiętników. Czemu to robię??przecież to jest tylko marnowanie czasu!!!...tak mógłby ktoś pomyśleć.
No i może ma ten ktoś rację...ale ja i tak mimo to zrobię to i napiszę Wam moją historię. Czemu? bo wydaje mi się, że to co mi się przytrafiło(strata bliskiej osoby)zdarza się wielu osobom...i wiele osób potem nie potrafi sobie poradzić w życiu, pogodzić sie z tym co się stało, otrzasnąć się i zacząć żyć, a nie wegetować i wciąż stać w jednym miejscu...Wiem, że strata kogoś bliskiego nie jest łatwa, ale nie można stać w miejscu, bo to jest męczarnia!! wiem, że tego nigdy się nie zapomni, ale Kochani całe życie jest przed nami!!!
Poza tym chcę się z Wami podzielić...a!!!co ja Wam będę opowiadać...sami przeczytacie;) mam nadzieję, że spodoba się Wam.
Bardzo serdecznie zapraszam do komentowania moich zapisków. Miło dowiedzieć się jak inni odbierają twoje życie... takie "słowo od zewnątrz" pomaga spojrzeć na swoje życie oczami kogoś, zobaczyć co można jeszcze w nim zmienić, bo życie to ciągła praca nad sobą.
Serdecznie pozdrawiam!!!
I życzę miłego dzionka!! ;)
do miłego! - Lidka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz