środa, 18 stycznia 2006

Właśnie dzisiaj dużo myślałam o tym cytacie... bo wpisywałam się koledzie na 'bloga' (Quoteblog) i wykorzystałam ten cytat... i pewne przemyslenie, które już wcześniej napisałam...
oto one...

Kilka słów...
o naszych rodzicach
dn. ? II 2005r.; R.

"Spieszmy się kochać ludzi
Tak szybko odchodzą
Pozostają po nich
Tylko buty
I głuchy telefon..."
(ks. Jan Twardowski)

Tak mnie strasznie smuci, gdy współczesna młodzież mówi o swoich rodzicach "starzy".
Tak mnie strasznie smuci, gdy młodzież nie szanuje swoich rodziców.
Wiele osób mówi mi, że ma trudny kontakt ze swoimi rodzicami albo wcale go nie ma.
Kochani! Zróbcie pierwszy krok, przełamcie swoja dume i powiedzcie im, że ich kochacie.
Cieszcie się kazdą chwilą spędzoną z nimi, nie doszukujcie się żadnych podtekstów w rozmowie z nimi.
Trzeba uczyć kochać się ludzi takimi, jakimi są.
Rodzice, i Wy macie swoje racje.
Rozumiem Was, Młodzi wchodzący w dorosłe życie, gdyż sama jestem młoda, iż często się nie zgadzamy z tym, co mówią nam rodzice, buntujemy się, denerwujemy, gdy na cos nam nie pozwalają, albo prawia "kazania" nie dopuściwszy nas do głosu.
Ale spójrzmy na to z iinnej strony: RODZICE - kto to taki?
Są to zwykli ludzie, którzy dali nam zycie. Jeżeli więc dali nam życie, to nas kochaja. Każdy człowiek ma swoją historię życia; każdy przeżył wiele - jedni mieli i mają proste życie, inni - ciężkie.
Rodzice to zwykli ludzie, którzy mają swoje problemy, smutki i radości; na ich głowie jest do utrzymania i wychowania cała rodzina.

* * *

dn. 18 I 2005r.; R.

Podsumowując to moje przemyślenie chciałabym bardzo byśmy Wszyscy doceniali każdy dzień naszego życia!! I wszystko co nas w tym dniu spotyka... bo nie ma przypadków w życiu i wszystko ma jakiś określony sens i do czeoś ma nas doprowadzić. Miejmy otwarte oczy i uszy na drugiego człowieka, na to, co dzieje się wokół nas i na cały świat. Nie śpijmy!!! Bo gdy w końcu obudzimy się, może okazać się, że zostaliśmy całkiem sami.
Hm... może to zakończenie mojej wypowiedzi jest strasznie dołujące, ale może właśnie takie "czarne zakończenie" otworzy co po niektórym z Was oczy i zaczniecie ŻYĆ, a nie tylko wciąż spać i dbać o swoje, zapominając o innych, nawet najbliższych!
PAMIĘTAJMY!!! Życie jest TYLKO jedno!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz