poniedziałek, 23 lipca 2007

Już wiem... chyba... jaka jest moja droga życia... ;-)

Już wiem jak chcę żyć... chyba... ;-)

Tak, podjęłam decyzję...
Chyba...
Przyszło to do mnie tak nagle... nie wiadomo skąd.
Przyszło.
Zdziwiło.
Zaskoczyło.
I powoli chyba się w tym odnajduję.
Raczkuję.
Jak gdyby poznaję wszystko na nowo...
Wszystko mnie dziwi - zachwyca jednocześnie.
Wdrażam się.
Z każdym dniem uświadamiam sobie jak trudną mam rolę do spełnienia.
Zastanawiam się czy dam radę... czy podołam...
I chcę spróbować.
I chyba w końcu czuję, że to jest to...
Wiem... ciągle mówię... mówiłam, że odnalazłam już swoje miejsce... ale na danym etapie mojego życia to to było prawdziwe.

Co postanowiłam??
Wybaczcie, ale nie powiem.
Jeszcze wielokrotnie może mi się zmienić.
A poza tym to się dopiero rodzi... więc niech się urodzi! :)
Z pewnością kiedyś Wam powiem.
z Panem Bogiem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz