piątek, 31 marca 2006

dziś małe święto ;)

;) dziś wieczorem małe święto... dziś w mojej Wspólnocie młodsza grupa przyjmuje po raz pierwszy Pana Jezusa do swojego życia, jako swego Pana i Zbawiciela... :) ślicznie będzie...
będą oni, my("starsza" gruopa) i ksiądz...
oczywiście i my możemy odnowić nasze przyjęcie.... wydaje mi się, że wszyscy odnowią... ja napewo odnowię... jak mogłabym inaczej postąpić?! kiedy tak baaardzo kocham mojego Jezusa... oddaję Mu całe me życie...pragnę być Jego na wieki...
to będzie moje 3 w życiu przyjęcie...takie 'oficjalne', bo pomijam tych kilka nie oficjalnych w cichości mego serca... będzie dobrze!! ;)
za to jutro zaczynają się u nas w Parafii rekolejcje Wielkopostne ;) bardzo się cieszę na nie ;) w końcu jestem w domu, a nie w szkole (bo studiuję zaocznie) i będę mogła w nich uczestniczyć :) nawet nie wyobrażacie sobie jak baaardzo się cieszę :) :) :) :)
będzie dobrze!!!

pozdrawiam Wszystkich serdecznie!!!
<><

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz